Op deze pagina vindt u antwoord op veel gestelde vragen. Staat uw vraag er niet tussen? Neem gerust contact met ons op via de contact pagina.
Waar kan ik tickets kopen?
Tickets zijn te verkrijgen in onze ticketshop: JC The Cube - Tickets.
Zijn tickets ook aan de deur verkrijgbaar?
Jazeker, aan de deur zijn altijd kaarten te koop mits online anders aangegeven. Wilt u er zeker van zijn dat u een kaartje heeft en het evenement niet is uitverkocht? Dan is het verstandig alvorens het evenement online een kaartje te kopen in onze ticketshop: JC The Cube - Tickets.
Hoe weet ik of een evenement is uitverkocht?
Als u in onze ticketschop geen ticket meer kunt verkrijgen, is een evenement uitverkocht. Tevens plaatsen wij het laatste nieuws op onze Facebook pagina.
Is er een wachtlijst voor uitverkochte evenementen?
Nee, er is geen wachtlijst voor uitverkochte evenementen. U kunt het beste Ticketswap in de gaten houden voor tickets. Wij adviseren u om geen kaartjes te kopen buiten onze eigen ticketshop of via Ticketswap.
Zijn er speciale tickets voor kinderen, studenten of senioren?
Nee, The Cube hanteert dezelfde tickets voor al onze bezoekers.
Worden er servicekosten in rekening gebracht?
Als u online via onze ticketshop een kaartje koopt, betaald u servicekosten voor het ticketplatform. Aan de deur betaald u geen servicekosten, maar zijn de kaarten wel duurder.
Werken jullie met kortingscodes, vroeg boek korting of lidmaatschap?
Nee, wij werken enkel met standaard tickets.
Kan ik kaartjes telefonisch reserveren?
Het is bij ons niet mogelijk om kaarten te reserveren alvorens de aankoop.
Wat zijn de openingstijden?
De openingstijden van The Cube verschillen per evenement, in onze ticketshop vindt u de tijden per evenement. De deuren gaan altijd één uur voor aanvang van de show open.
Is er een minimumleeftijd voor de evenementen?
Nee, in The Cube hanteren wij geen minimumleeftijd. Iedereen is bij ons welkom.
Kan ik mijn ticket annuleren of omboeken?
Helaas is het niet mogelijk om uw ticket te annuleren of omboeken na aankoop. Het is raadzaam uw ticket via Ticketswap aan te bieden.
Waar is The Cube precies gelegen?
The Cube is gelegen aan het Reijerskoop 4a in Boskoop, aan de voet van de hefbrug. De naam The Cube zegt het al, een grote kubus langs de weg.
Waar kan ik het beste parkeren?
In de nabije omgeving van The Cube kunt u gemakkelijk gratis parkeren. U kunt hiervoor het beste navigeren naar de Populierenhof of de Overslag in Boskoop.
Zijn er fietsenrekken in de omgeving?
Voor onze deur én tegenover The Cube is er genoeg plek om fietsen te stallen, geheel op eigen risico.
Hoe bereik ik The Cube met het openbaar vervoer?
The Cube is met het openbaar vervoer te bereiken. U kunt met de trein reizen naar station Boskoop Centraal. Vanaf daar is het nog 15 minuten lopen naar The Cube.
Is The Cube rolstoelvriendelijk?
The Cube is rolstoelvriendelijk. Wel stellen wij het zeer op prijs als u alvorens uw bezoek ons per e-mail of telefonisch laat weten dat u komt. Zo kunnen wij rekening houden met bijvoorbeeld het vrijhouden van het mindervalide toilet, voor iedereen prettig!
Mag ik mijn assistentiehond meenemen?
Uiteraard, iedereen is bij ons welkom.
Is er een garderobe aanwezig?
In The Cube is er een ruime verwarmde garderobe aanwezig waar u uw jas kwijt kunt. De garderobe is zelfbediening en niet bewaakt. *1
Zijn er kluisjes aanwezig?
Helaas zijn er in The Cube geen kluisjes aanwezig voor uw persoonlijke eigendommen.
Is er een pauze tijdens de evenementen?
Tussen de meeste shows door is er een pauze van 30 minuten, met enkele uitzonderingen.
Is er in The Cube wifi aanwezig?
In The Cube is zeer beperkt wifi aanwezig voor onze gasten.
Welke betaalmiddelen worden geaccepteerd?
In The Cube kunt u zowel cash als per pin betalen. Elke pinpas of creditcard van Visa, V-PAY, Mastercard, Maestro, American Express, Discover, Diners Club, Union Pay, Google Pay en Apple Pay accepteert ons pinapparaat.
Het is bij ons niet mogelijk om te betalen per bankoverschrijving, paypal, crypto, NFT, vreemde valuta en andere niet genoemde betaalwijze.
Hoe ontvang ik mijn ticket na aankoop?
Na aankoop van uw ticket(s) ontvangt u van ons een e-mail met uw tickets. Het is niet nodig uw tickets uit te printen, wij kunnen deze aan de deur scannen vanaf uw mobiele telefoon.
Ik heb geen ticket ontvangen na aankoop, wat nu?
Het komt helaas wel eens voor dat het systeem geen ticket per e-mail verstuurt na aankoop. Dit kan verschillende technische redenen hebben. Mocht u kaartjes hebben besteld maar geen tickets per e-mail hebben ontvangen, dan kunt u het beste een e-mail sturen naar: info@jc-thecube.nl, om er zeker van te zijn dat uw bestelling is binnengekomen.
Mocht u er onverhoopt op het laatste moment achter komen, kunt u altijd terecht bij onze vrijwilligers achter de kassa.
Mag ik foto's of video's maken tijdens het evenement?
Het is in The Cube niet toegestaan om foto of video materiaal te maken met professionele apparatuur. Uiteraard kunt u wel met uw mobiele telefoon opnames maken.
Wat moet ik doen als ik iets ben verloren in The Cube?
Het is altijd vervelend wanneer u iets kwijt raakt en onze vrijwilligers doen er dan ook alles aan om het item weer terug te vinden. U kunt dit het beste aangeven aan een van onze vrijwilligers, of achteraf een e-mail sturen naar: info@jc-thecube.nl.
Is er eten te verkrijgen in The Cube?
Dat verschilt per evenement, voor de mogelijkheden kunt u terecht bij de vrijwilligers achter de bar.
Mag ik mijn eigen eten en drinken meenemen?
Het is in The Cube niet toegestaan uw eigen consumpties te nuttigen.
Mag ik roken in The Cube?
Het is niet toegestaan binnen te roken in The Cube, tijdens de evenementen kunt u naar buiten. Ook het roken van een vape is niet toegestaan.
Zijn er zitplaatsen tijdens de evenementen?
Tijdens de evenementen zijn er vaak geen of beperkt aantal zitplaatsen beschikbaar in de zaal. In onze foyer zijn wel zitplaatsen beschikbaar. Mocht u om bijvoorbeeld lichamelijke redenen een barkruk in de zaal willen reserveren, kunt het beste een e-mail sturen naar: info@jc-thecube.nl.
Wat gebeurt er als ik te laat kom?
De deuren openen altijd één uur voor aanvang van de show, het is raadzaam om op tijd aanwezig te zijn in The Cube. Mocht u onverhoopt toch later aankomen, is dat geen probleem.
Ik wil graag optreden met mijn band, kan dat?
Als het gaan om de programmering van live muziek, zoals een band, werkt The Cube samen met een externe partner.
Graag verwijzen wij u door naar onze planner: The Hit Factory.
Hoe kan ik The Cube online vinden?
The Cube is online actief op Facebook, hier delen wij de meest actuele informatie en houden we iedereen op de hoogte.
Tevens kunt u zich aanmelden voor onze nieuwsbrief.
1) Het bestuur stelt zich niet aansprakelijk voor verlies of beschadiging van/ aan uw persoonlijke eigendommen.